16. september 2007

Miks inimesed numbreid ei tunne?

Sai siis reedel hakatud bussiga Tartust Rapla tulema. Piletid netist ilusti kõrvuti ostetud, et saaks tüdrukuga koos istuda. Kuna ei viitsi eriti rabeleda siis sai bussi peale mindud alles suht lõpus(Suur viga!). Muidugi oli keegi tubli inimene juba meie koha peal ja rohkem kahte kõrvuti vaba istet ei olnud. Palusime siis ilusti noormehel ära istuda. Noormees muidugi hakkas jahuma sellest, et tema koht on ka ära võetud ja tema ei istu kuhugi. Kuna ei tahtnud suuremat skandaali tegema hakata siis sai ka asi sinna paika jäetud. Siit ka küsimus, kas on väga raske lasta kahel inimesel kõrvuti istuda, eriti kui sul endal on jumala savi kelle kõrval sa istud? Ja eriti veel siis kui sa vale koha peal istud? Ja kes selle tüübi koha ära võttis? Kas tõesti tuleb kellegile veel üllatusena, et buss läheb reedeti lõpuni täis ja alati on mingi jama nende kohtadega? Miks inimesed numbreid ei tunne?

6 kommentaari:

Maria ütles ...

Mina olen sellisel juhul lasknud inimesel oma kohta tagasi nõudma minna. Üldjuhul ostan ka piletid netist varakult ära, et saaks istuda lastega esimestel kohtadel. Ja ikka leidub keegi kes meie koha ära tahab võtta. Olen tavaliselt väga järjekindel oma koha tagasinõudmisel.
Soovitan seda ka teistele.

K ütles ...

Kui ma üksi reisin, siis tavaliselt mind ei häiri, kui keegi mu koha ära võtnud on. Küll aga nõuan oma kohta tagasi siis, kui keegi on minu ja mu reisikaaslase koha ära võtnud. Keegi senimaani midagi vastu väitma pole hakanud. Lihtsalt on ära läinud ja mujale istunud.

Allar ütles ...

Sul on puudu 2 asja... ja nende nimed on "the balls"!

Anonüümne ütles ...

Tead, ma vihan neid inimesi, kes tulevad bussi ja hakkavad jagelema oma istekohtadega. Istuge sinna kuhu saab. Bussijuhil on ka savi. Ainult Sinusugused, kellele need numbrid loevad, nendele miskit kotib.

Sorry, ma ei ole pahane - lihtsalt :D

Mina vaatasin ka kunagi neid numbreid jne... aga tead kui mõnus on nt sõbraga viimases pingis istuda ja jalad tooli peale tõsta, vaikselt tukkudes. Aga peale seda kui minu kõrvale tulevad suvalised penskarid, joodikud ja haisejad... võtan alati endale üksi koha. Ja alati ronin bussi ka esimesena.... vahest on tool katki jne. Mina olen bussipileti eest maksnud ja tahan selle eest ka teenindust/kaupa.

Sakuska ütles ...

jaajaa, oh seda kisa ja kära, mis (tavaliselt miskipärast) vanemate daamide suust tuleb, kellesse (tavaliselt) see ei puutugi, et keegi minu kohal istub. muidugi, veelgi põnevam on pealt kuulata-vaadata, mis hakkab juhtuma, kui keegi on just selle daami koha ära võtnud. sõitsin ise ka aastaid reede õhtuti tallinnast koju ja "mõnus" nostalgia tuli praegu seda postitust lugedes peale ...

The Answer ütles ...

Noh...asi ei olnudki täpselt selles, et oma kohta saada, pigem asi selles, et saaks oma tüdrukuga koos istuda. Üksi istudes on ka suht savi kus istun ja sellepärast ei saanudki aru miks see aff kes meie koha peal istus ei võinud ära minna. Aga jah..ilmselt on need kaks asja liiga väiksed ja ei taha sellise asja pärast kisa tekitada :D