22. detsember 2007

Eesti muusikast ja inimestest...

Avastasin just, et Eesti muusika on vist tuhast tõusma hakanud. Ei, ma ei mõtle mingit popmuusikat, nagu mingid Nikid ja Marileenid ja The Sun'id jms. Ma mõtlen midagi veidi vähem populaarsemat, mida näiteks Sky Plussist iga päev (või lausa tund) ei kuule. Kõige kiuste ei oska aga ma öelda ühtegi head Eesti artisti, kes millegi uue ja heaga viimasel ajal hakkama on saanud (lihtsalt ääretult sitt nimede mälu) kui Hannaliisa Uusmaa välja arvata. Oskan ainult soovitada, et kuulake Raadio 2-e õhtusel ajal terve nädala ulatuses ja midagi jääb kindlasti kõrva. Olgu selleks siis midagi indie või d&b stiilist, või hoopis electrost või tavalisest klubimuusikast. Uskuge, ka raadiost võib head muusikat tulla. Ka eesti raadiost.


Ning lisaks jõudsime üheskoos sõjaväes arusaamale, et põhimõtteliselt on olemas kolme tüüpi inimesi:

a) need, kes saavad aru rääkimisest
b) need, kes saavad aru karjumisest
c) ja need, kes saavad aru peksmisest

Ja tegelikult on olemas veel neljaski grupp: need, kes on puhta lollid ning ei saa mitte millestgi aru.


Nii, ja kuhu gruppi sina kuulud ?!?

8 kommentaari:

Unknown ütles ...

Viljar Sa oled ikka ohmu...
Eesti parim bänd oli on ja jääb Rapla poiste Malena.
Hannaliisa on muidugi väga hea biidiga AGA siiski ma arvan, siin tuleb kasutusele neljanda grupi lähenemisviis-kuhu siis muidugi Sina kuulud...
muhhaahaaa

printsess ütles ...

Vot nüüd on nii, et mina olen igatahes rohkem kui nädal kuulanud ainult Tõnis Mägi & Jarek Kasari Mailaulu lugusid. ja mind ei saa mitte mingi valemiga praegu ümber veenda, et ma oma tegevust ei jätkaks.

aa, ja see küsimus ka, et millisesse gruppi need kurt-tummad kuuluvad? ja
kas viipekeeles karjuda ka saaab?

The W ütles ...

Purga elagu edasi oma Malena maailmas. mina olen j2tkuvalt veendunud, et ei olemas parimaid bande v6i artiste. on ainult head lood, ent pole veel yhtegi bandi millel oleksid K6IK head lood.

mis puutub kurttummadesse, siis pole yhtegi seadust ega reeglit mis suudaks k6iki olukordi ette n2ha. isegi kaitsev2e sisem22rustik mitte.

printsess ütles ...

mhmh, ma nõustun sinuga, et on olemas ainult head lood.

aaaga, kuule, The W, ma ootan sinult traditsioonilist (või noh, see võiks traditsiooniks saada ju) klišeehõngulist aastalõpukõnet.

Unknown ütles ...

oi Master on ikke pädev teadja Eesti muusikast... julgelt võin öelda, et leidub ka pärleid eesti muusikas kus on iga lugu plaadil pärl...Süsteemsüsteemsüsteemsüsteem...
ja kui kunagi koidab Malena plaat siis ma loodan raisk Sa sööd oma sõnu...

printsess ütles ...

haa. ei ole veel kunagi näinud, et viljar oma sõnu söönud oleks.

The W ütles ...

kokkuvõtvalt võin öelda, et muusika ja muusikaliste eelistuste üle vaidlemine on sama mõttetu kui peaga vastu seina jooksmine. nii palju kui on inmesi, nii palju on ka arvamusi. jah, kõlab küll jube kulunult ja igavalt aga olgem ausad - see ON täiesti tõsi. samas hoiab see teema alati jutujärge üleval, sest puudutab elavalt kõiki nimesi.

mis puutub aastalõpukukõnesse, siis on selleks ilmselt juba liga hilja, olenemata sellest, mis ajavööndis olla.

The Answer ütles ...

peaga vastu seina jooksmine võib paremaid tulemusi anda muide.