17. aprill 2010

Mu kallis kalkulaator,

palju õnne Sulle. Just täna 11 aastat tagasi sain ma Su õnnelikuks omanikuks. Mäletan, et ostsin Su Rapla Nore keskuse elektroonikapoest. Sa olid nii huvitav kõigi oma tundmatute nuppudega ja mina olin alles viiendas klassis. Mul polnud veel õrna aimugi, mis elukad need tangens ja siinus on, kuidas logaritme kasutada ning kuidas sisestada kraade, minuteid ja sekundeid. Ja sa oled kõik need aastad minu kõrval vastu pidanud: nii üpris edukates matemaatikatundides, kui mitte nii väga edukates füüsikatundides. Sinu abiga lõpetasin ma põhikooli, gümnaasiumi ja nüüd loodetavasti ka ülikooli. Sa oled nii tore, tagasihoidlik, kulutad vähe patareisid ja ei ole kordagi katki läinud. Ma ei ole Sinus kordagi pettunud. Mida võikski üldse ühelt kalkulaatorilt tahta.

Veelkord, palju õnne, mu väike Sharp Scientific calculator EL-531LH.

Sinu printsess.

(aajah, pilti pole, sest ma ei oma fotoaparaati. tõesti)
EDIT: pilt kah nüüd.



3 kommentaari:

The W ütles ...

seda viga annab parandada. mul on 4 fotokat.

The Answer ütles ...

netist nagu lihtsam pilt võtta?
http://www.sharp-eu.com/katalog/isd/calculator/el531lh.htm

printsess ütles ...

äh, see pole ikkagi see. minu kalkulaator on ikka minu oma, kulunud natukene ja muidu äge. ta väärib endast pilti.