4. detsember 2011

DIY istmesoendus


Osta mingit soojendavat spordikreemi või muud sarnase funktsiooniga asjandust. Doseeri seda enda seljale, minu näite puhul alaseljale ja natuke ka veel allapoole, nö. sabakondini välja. Kreemi kiht pane korralik ning ära päris kõike naha sisse hõõru, sedasi jääb muist seda va kraami ka riiete sisse kinni. Mainitud toiminguga võid ka juba päeva alguses alustada, et hommikul kohe soe sisse saada. Päeva edenedes võib mitu korda juhtuda, et pikemalt maha istudes võid hakata tundma põletavat tunnet just nendes piirkondades, kus ennist ennast sisse määrisid, olgugi, et esimene litakas vahetult peale kreemi doseerimist juba ära käis. Aga eks nõks ikka selles ole, et riietes kinni olev pisike kreemi kogus imbub tasapisi pikemalt istudes su naha sisse ja asub jälle tööle. Ja kui oled kuumavereline ning kipud pikalt istudes ka natuke vastu istet higistama, võimendab see kreemi mõju kordades. 
Ja nüüd ma siis istungi siin jälle. Endal perse ja selg põlevad. Ja täna kolmandat korda. Rääkimata eilsest tragöödiast, kus enne esmalt sai suure innuga sääremarjad "soojaks immutatud" ning siis jooksma mindud. Jooksmast tagasi tulles olin juba kergelt hüsteerias, sest oodatud kerge soojatunde asemel olid mu jalad juba leegid ülesse võtnud. Või vähemalt nii tundus. Ei aidanud pikad ja korduvad jääkülma veega loputused, ei külmad kompressid. Tuli lihtsalt oodata ja kannatada  ning mitte sattuda praeahjust välja paiskuva kuuma õhu voolusesse.

Vot siuke lugu. Ja ei tea kas saab aasta lõpuks 222 posti täis endal? Ning ütlemata kahju on, et suusapedenduse leibeli alla ei ole ikkkkka veel ühtegi postitust saanud teha.

7 kommentaari:

printsess ütles ...

pigem nagu istmikusoojendus.

nisanäpp ütles ...

ehehee. nüüd tuleb see koht, kus lugejad katavad näo kätega ja mõmisevad endamisi, et "noo, too much information". ehk et päris palju aastaid tagasi sain hakkama sellega, et määrisin oma miskile valutavale lihasele spordikreemi peale ja ei pesnud ilmselt piisava põhjalikkusega käsi, sest pärast harilikku õhtust intiimhügieeni protseduuri oli ikka väga kuum olla. ja seda teps mitte mõnest meeldivast meesterahvast tingituna. the w kirjeldatud hüsteeria sobiks ma minu meenutusekillukest iseloomustama...

nisanäpp ütles ...

*ka

Tarqi ütles ...

spordikreemi "kergelt soojendava" toimega harjub pika aegsel manustamisel ära. Siiski see ei kompenseeri esimesi kuumi elamusi.

The Answer ütles ...

varsti võib seksiblogiks ümber nimetada

printsess ütles ...

mina lähen siis minema siit blogist.

Anonüümne ütles ...

nisanäpp: mul, naisterahval, on ka seda juhtunud. Finalgoniga. Aga õnneks olin enne selle kohta ikka uurinud ja teadsin, et õliga saab selle maha. Eks ma siis joostes tõmbelsingi vatti ja toiduõli otsima:D