11. juuni 2012

there, i fixed it


Tim Allenil oleks seda lugedes ja vaadates kaunis piinlik, aga õnneks mina ei ole Tim Allen. Olen hoopis üks kolmest laisast inimesest, kellel köögis kraan seina lähedalt läbi tilgub, nii et pikapeale see vesi ka kraanikausi serva vahelt kapi eesmise ääreni imbub ja sealt põrandale niriseb. Mis siis teha? Nagu üks nisajas osavnäpp  muiste, ei hakanud ma isegi heietama seda mõtet, et keeraks selle agregaadi lahti, puhastaks ära ja paneks kokku tagasi. Liikusin kohe variant Y juurde, mis tähendas seda, et võtsin käärid, lõikasin plastiktaldrikust lätaka ja kleepisin selle kauni valge teibiriba abil seina külge. Kõik ikka selleks, et vesi saaks sellele lätakale tilkuda ja sealt kraanikaussi niriseda. Works like a miracle! Ja mis peamine, see kõik on tõesti väga, VÄGA ilus:

3 kommentaari:

The W ütles ...

kohe näha, et naiste ilumeel on palju arenenum kui meeste oma.

Mehed oleks nui neljaks kogu torustiku lahti kangutanud, heal juhul ka lekke kõrvaldanud ent naisterahvas lahendab selle olukorra sisekujunduslikust vaatenurgast, unustamata ära sealjuures ka praegu igas valdkonnas nii poppi ökot taaskasutamise võtmes.

kiidan, ainult kiidan.

nisanäpp ütles ...

njah, ma siis parem ei ütle, et võtsin selle plastiktaldriku uuena pakendist (ja vaevalt, et keegi selle pealt enam kunagi sööma hakkab).

PS: "värske" pilguga oma postitust uuesti lugedes tõden, et minu tekstikoostamise magusate viljadega puusse on end pookinud üks vastik asesõna-paharet nimega "see". fuih!

printsess ütles ...

Mina ka kiidan. Väga leidlik.