2. juuli 2006

Miks koss on parem kui jalka.

1. Kossus ei tirita särkidest
2. Ei ole sellist varianti et mängitakse 120 minutit ja seis on 0:0
3. Kõvasti vähem näitlemist
4. Vähem mängijaid palli kohta
5. Palju kiirem, järelikult ka minule huvitavam

Minu meelest ainuke põhjus miks jalka on populaarsem kui koss on see et jalka jaoks on vaja ainult kahte posti ja palli...

vaielge vastu siis ;)

4 kommentaari:

The W ütles ...

ainuke põhjus, miks jalka parem on, on see, et kossus ei saa vastasele täiega jalaga anda. sedasi 'kogematta'. tavaliselt:P

Anonüümne ütles ...

Korvpallis:
Higised mehed hõõruvad üksteise vastu
Valged ei oska mängida
Iga eesti keskmine rullnokk on "kõva" korvpallur

The W ütles ...

Põhimõtteliselt on siis nii, et kui ma arvan, et ma olen kõva korvpallur, siis olen ma ka kohe automaatselt nagu iga tavaline Eesti keskmine rullnokk?

The Answer ütles ...

vaidleks siin nüüd vastu....esiteks oskavad valged mängida, teiseks jalkas higised mehed hõõruvad ka üksteise vastu või kisuvad särke ära...ja selle rullnoka koha pealt ei hakka üldse sõna võtma