2. juuli 2006

Mis toimub?

Viimastel päevadel olen märganud, et pea pesemisel eraldub mu peast täiesti märgatav kogus juuksekarvu, olgugi, et mul neid peas suht vähe on. Kas tõesti:

  1. on mul küljes mingi tervisehäda, mis sellisel kujul avaldub?
  2. hakkan ma juba kiilanema?
  3. olen ma lihtsalt vanaks jäänud?
  4. olen viibinud viimasel ajal normist tugevamas ioniseeriva kiirguse väljas, millest võiks anda tunnistust ka minu ülakehalt mahakooruv nahk. Jah, just nimelt ioniseeriva kiirguse väljas, sest tavakasutuses olev väljend radioaktiivne kiirgus on terminoloogiliselt täiesti vale ning nonsens.
  5. kujutan ma seda hoopis ette?
... või olen ma lihtsalt pede <-- sedasi vastaksid Tarqi ja Boss mulle kui me korteris oleksime.

1 kommentaar:

The Answer ütles ...

pakun huupi nr.5-te