17. mai 2007

surm Atlantise tibi käe läbi.

Kui ma käisin teisipäeval jooksmas, nägin ühte pikemat kasvu, blondide juustega beibet. Ta tegi Tähtvere pargis mingeid kickboxi, kung-fu või karate liigutusi, vägagi osavalt.
Siis mul tekkis mõte, et kui ma läheks teeks talle mingi vana-hea "ema sul on...." nalja, siis ei valmistaks tal minu tapmine tõenäoliselt mingeid probleeme.

4 kommentaari:

The W ütles ...

hoiatan siikohal üldse kõiki nende "ema sul on.." naljade eest. siin on olnud kodanikke, kes on ainult tänu heale õnnele surnuks peksmise eest pääsenud kui selliseid nalju tegid oma uutele joomakaaslastele.

The Answer ütles ...

äkki ta ei olnud ati beibe...äkki oli hoopis paty?

E on ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
printsess ütles ...

tere erki.

ma tõesti ei tea kuidas sa siia sattusid, aga tegemist on siis osalt minu blogiga ka. et sa teaksid. mhmh.

ja vaata, et sa seal taanis täitsa segi ei lähe. ;)