22. oktoober 2007

Kass

Üldiselt olen ma loomaarmastaja aga mulle ei meeldi, kui kass mulle peale tuleb. Viimasel ajal tuleb eriti suur kass peale siis, kui linnaloa lõpuni on jäänud vähem kui 6 tundi. Ning eriti suur kass tuleb peale siis kui tean, mida eriti rõvedat algav väljaõppenädal endaga kaasa toob. Jesss...

Elu veebikeskkonnas paistab aegapidi välja surevat. Lambiblogi seda otseselt küll ei tõesta, kuid kaudselt küll. Nimelt, erand kinnitab teadupärast reeglit. Muus osas on aga asi trööstitu: MSN on kuidagi tühi, Orkutis tekib nädala aja peale käputäis uusi scrappe ning needki on minu ringkonnas tekitatud peamiselt 2 inimese poolt. Samas, koolielu on nüüdseks vist juba täies hoos ning muud tegemised samuti. Ehk ongi jõudnud kätte aeg, kus küberruum on ennast lõpuks ammendanud, vasikavaimustus uutest IT alastest leiutistest kaduma hakanud ning vahetu suhtlemine ja koosolek inimestega lõpuks oma teenitud koha igapäevaelus tagasi võitnud? EI tea, eks näis...

Ahjaa, reservini on jäänud 222 päeva. Ei tundugi esmapilgul eriti palju, samas kui teisendada see 7 kuuks ja 9-ks päevaks, siis on seda ikka kuradi palju:(

6 kommentaari:

The Answer ütles ...

Minule kassid meeldivad ja mina olen ka vist üks vähestest kellel vasikavaimustus uutest IT alastest leiutistest kaduma ei ole hakanud.
Aga me oleme Kõik sulle moraalseks toeks The W

Anonüümne ütles ...

Pole nagu kassidega eriti kokkupuuteid olnud, aga vähemalt ma tean, et igati tänuväärsed loomad on nad näriliste hävitamisel. Nimelt avastas Sirts mõni päev tagasi, et hiired on meil keldris hunniku porgandeid nahka pannud...no neile kuluks küll ikka üks kassihammustus ära.veic
Sellessuhtes et netis ikka raffast liigub ja varsti tuleb ju NFS ProStreet kah välja niiet jälle tegevust.
Veic pikaks läks vist comment :|

Anonüümne ütles ...

Ah jaa tahtsin veel lisada, et pea vastu sõber :)

The Answer ütles ...

nii palju kommid siis varsti saad juba liikmeks...sa peaks oskama lambist blogida küll ju?

Anonüümne ütles ...

oh mis nüüd mina siin....ma rohkem hobikorras

Tarqi ütles ...

ühine meiega