15. oktoober 2007

Kliiniku öövalve & varjupaiga kassipojad

Tere,

Olen siis Maaülikooli väikeloomakliinikus öövalves. Kõik läksid magama ja mina veel õpin homseks eriepizootoloogia kontrolltööks. Koertele sai morfiini süstid tehtud (intern tegi). Millegi pärast usun, et neil oli seda väga vaja, eriti ühel Jack Russel tõugu koeral, kellest auto sõitis edasi-tagasi üle (ja põgenes). Röntgenis oli näha, et puusaluu oli viiest kohast murdunud.

Aga muidu on täna väga vaikne. Välja arvatud üks pekingi-mingi-nähvits, kes õieti ei oska haukudagi. Võib-olla on ta selle pärast pahane, et talle enam morfiini ei anta.

Väike soovitus kah. Nimelt kui sa armas lugeja soovid, või keegi su tuttav soovib varjupaigast võtta endale ühte armsat väikest kassipoega, siis ärge tehke seda. Kuna üsna varsti võite end leida kuskilt loomaarsti juurest, kes küll võib püüda kõigest väest, kuid see kiisuke sureb ikkagi ära. Ma ei hakkaks laskuma detailidesse, kuid näiteks minu kolme öövalve ajal on 4 varjupaigast toodud kassipoega siin kliinikus kõrvad pea alla pannud.

Nii et mõelge.

2 kommentaari:

Tarqi ütles ...

minu eelmisest postitusest on 30 päeva möödas.

tegin oma postituse märksõnad bold'ga üle,
äkki võikski nõnda jätkata?

The Answer ütles ...

ei tea kas tasub see boldiga jamamine ära.