17. oktoober 2008

keskkonnateadlikust käitumisest.

lihtne.
  • kui teed endale hommikul (või jumal teab, mil muul ajal) kohvi, teed või midaiganes, siis pane oma kiirkeedukannu täpselt nii palju vett kui sul VAJA on (või märgini MIN.). mitte mingi liitri jagu tassikese tee või kohvi jaoks. ja kui soe kraanivesi joogikõlbulik on, siis miks mitte ka sooja vett. seda kõike jälgides säästad sa elektrit, keskkonda ning ka aega. ja näiteks oma keskkonnateadlikku korterikaaslast varahommikusest ärritusest, kui ta leiab unise peaga eest pool täis veekannu.
  • sügis on pime aeg ja valgus on tore asi. aga kui kõik inimesed on juba pikemat aega korteris oma tubadesse sulgunud, siis ei ole mõtet koridoris tuld põlemas hoida. keegi nigunii sellest kasu ei saa. ainult kahju. miks mitte siis tuli ära kustutada.
  • ja kui sa kodunt ära lähed siis leia aega, et oma keset pimedat tuba hõõgav supersäästlik arvuti monitor välja lülitada. kui on aega ja võimalust, siis miks mitte ka oma arvuti magama või talvituma panna. säästab nii tehnikat ennast kui elektrit.

4 kommentaari:

printsess ütles ...

jeee. ma olen keskkonnateadlik. juhuuu.

The W ütles ...

tubli. sa oled küll keskkonnateadlik, aga kas sa ka käitud vastavalt?

Anonüümne ütles ...

viii. ma vist isegi käitun nii.
kui ma just tuulepea ei ole. mõnikor djuhtub seda ka.

printsess ütles ...

ma ka käitun.