25. november 2010

kuidas hindad....

.... oma intelligentsust skaalal 0 - 20? No kui nulli kohal on nii rumalad inimesed, kui olla saab (kui vaimuhaiged ja ajusurmas olevad inimesed välja jätta) ja 20 on siis geeniused.
Aah?

5 kommentaari:

The W ütles ...

maru trikikas küsimus, sest vastuse järgi hea vaadata, kui kõrge enesehinnanguga meist keegi on julgenud/raatsinud ennast paitada.

aga lähenen siis enda puhul asjale matemaatiliselt. ehk kui keskmine inimene kannaks mainitud skaalal väärtust kümme, siis nii palju ma endast siiski arvan, et julgen enda intellekti pidada 12-e vääriliseks.

nisanäpp ütles ...

Aplaus esimesele julgele! Kui külla tuled, saad vaprusmedali või midagi siukest :)
Mina ennast pakuks ka kuskil 12-13 kanti (kuigi nüüd peale sind kirjutades tundub see kolmeteistkümne võimalus täiega üle pingutamisena :P).
Ja minu jaoks on asja trikk veel see, et kui igapäevaselt liikuda ringkonnas, kus KÕIGIL on see number üle 10, siis minul on automaatselt tunne selline, et nemad on tegelt keskmised (ehk 10) ja mina selle võrra lollim (ehk siis 2-3, mis sisuliselt tähendab umbes imbekat või nii).

printsess ütles ...

Oeh, ma ei hakka pakkumagi, sest ilmselgelt olen kõige noorem ja lollim siit.

cheers.

nisanäpp ütles ...

vaaastupiiiiiiidi! ehk siis et asja mõte polnud kindlasti püüda meid omavahel mingisse järjekorda panna, vaid niisama urgitseda, et missugusena ennast tajutakse :)

The Answer ütles ...

100