5. aprill 2011

piindlik

see quote seal üleva paremal nurgas.... ma.... nägin... seda... võeh...
ma pidin ikka tõesti väga pissed olema nende loomakeste kohalolu tõttu. või siis et ma olen üks jälk olevus. või lihtsalt loom. inimeseloom küll, aga ikkagi, loom...
oh neid eksistentsiaalseid mõtteid.
peaks midagi naljakat nüüd ka kirjutama, a mis sa siin naerad, kui naeru ei ole ja õlu on leige kah? või kui õlut üldse pole? ega veini? ja kui pea kohal on must pilv ja küsimus pole mitte, KAS hakkab äikest sadama, vaid MILLAL? ise arvan, et umbes nädal enne esitamistähtaega. või kaks...

neeger päevitab.

"I'd like to go to Phuket."
"Fuck what?"
"Everything. I'd just go."


oeh, Phail my middle name is....

4 kommentaari:

printsess ütles ...

aga see on ju hea ja naljakas lause. Samas saab paari hiireklikiga kõik ära muuta.

The W ütles ...

mina olen süüdi.

nisanäpp ütles ...

ah mis siin ikka, mis olnud, see olnud. ja tõele au andes hakkasin ma ise ka naerma, kui seda lauset äkitsi märkasin (vt vanasõna koera sabast ja selle kergitamisest) :P

The W ütles ...

noh. ma olen hiljuti teatud asjaoludel väga palju vanu postitusi lugenud, ka komme, ja ma kustutaks umbes pooled oma 'teosed' ära. kohutavalt piinlik on. eriti algusaja looming.