10. aprill 2011

Roheline.

Ostsin endale mingisuguse taime nädal aega tagasi. Minu esimene siin kuubikus. Tundub, et praegu on ta veel õnnelik. Nime ma ei tea. Sibula panin kah otsapidi vette, aga see veel ei kasva, päikest ei ole eriti.
Mmm, roheline sibul. Mmm, mu väike roheline taim. Mmm, kevad.

4 kommentaari:

The W ütles ...

roheline sibul on tõesti hea. ostsin isegi üleeile suure kimbu.

nüüd seisan aga probleemi ees, mida sellega teha, sest plaanitud otstarve jaoks kulus teda nii vähe.

Anonüümne ütles ...

Pitslehik on su väike taim. Pildi järgi vähemalt tundub. Rohelise sibula saab ju panna kartulipudru või spagettide peale ja siis on ilus. Alternatiivina pakun, et mädanda ära ja saada köögiblogisse :P
§

printsess ütles ...

oi aitäh.

Ja rohelist sibulat sööks mina niisama. Pärast küll suu haiseb, aga noh, hea maitsega on ju.

nisanäpp ütles ...

ma sööks rohelist sibulat niimoodi, et leiva peale paneks õhukese kihi apukoort ja siis sinna peale tükeldatud sibulat.... OOOOHH!
ja salati sisse. ja heeringa-hapukoore peale :)