26. jaanuar 2012

hüüdja hääl

lämbibloog, lämbibloog,
kus on sinu blogihoog?

tahaks midagi sellist kirjutada, mida oleks kõigil meeldiv ja ehk ka huvitav lugeda, aga mitte kui midagi säärast nagu ei olegi öelda. okei, see on natuke äge, et nüüd siis hakkab nagu see teaduse värk rohkem pihta. vist. et kaks konverentsi tulekul. aga samas, nüüd on siis ju vaja ruttu päriselt asjalikuks hakata. pähh...
ja vahel on imelik olla, sest varsti ma ju kolin taaralinnast ära. ühtepidi on see jube änks, sest kaua ma ikka siin ilma HrVastuseta kipitan-kopitan, a teisipidi on kurb, sest Tartu on kõige minum linn, kus ma seni maailmas ringi olen tuterdanud.
ahmaitea :)

3 kommentaari:

The W ütles ...

paraku kuulub ka minu süda Tartule.

ja eks ma siis kolin bilansi tasakaalu huvides ise Tartusse sinu järel. kunagi.

nisanäpp ütles ...

diil.
ja siis me võime hrVastusega sul külas hakata käima, jeesjees?

The W ütles ...

külaliste üle oleks mul ainult väga hea meel.