16. jaanuar 2012

semidihhotoomne köha

eile õhtul oma une ja köhahoogude pingelist võitlust jälgides märkasin teatud köhimismustreid.
et kui see kirja panna, siis see on umbes nii: köhhu-köh, köhhu-köh, köhhu-köh jne
ja kui ei ole köhahoogu, siis üksik köhatus on ikka köhhu-köh
ja üliväga harva kõlab ka minimaalne köhhu

et pikad hood koosnevad kenasti kaheosalistest köhatustest, kusjuures neist esimene jaguneb ka veel kaheks selgesti eristatavaks osaks: köh ja hu
ergo, semidihhotoomne köha.

kuidas on lood teiega, sõbrad?

4 kommentaari:

The Answer ütles ...

ma ei tea mis need sõnad tähendavad

The W ütles ...

mul on mingi kinnine ja tagasihoidlik, ent ometi kauguses ärritav rögapoiss. ja siis ma teen mingeid poolebamaiseid häälitsusi. suu kinni ja nagu imiteeriks lapse kombel sõitvat ralliautot.

nisanäpp ütles ...

lapse kombel sõitev ralliauto? (MUAHAHAHAAAA!!! < saatnalik naer)
ei tegelt, teist korda lugedes sain aru küll. aga ega see Grammar Nazi minus ikka rahulikult kuss olla ei oska :D

printsess ütles ...

Viimased 3-4 aastat on mul olnud "meeldiv" võimalus kuulda ventilatsiooniava kaudu kuidas mu (ülemine või alumine või misiganes) naaber sadu kord ööpäevas "khkmm" teeb.

khkhmmmm.
khkhmmmmm.
khkhmmmmmm.

Selliseid hetki, mil ma tahan rahus ja vaikuses olla ja näiteks lugeda ja see pidev khkhmmitamine närvidele käib, on palju. Liiga palju.

Loogiline, et kõik see viha, mis mul selle inimese vastu on tekkinud, on pannud mind ennast köhima. Üks "khkhmm" päevas, siis kaks, kolm...

Karma is a bitch.