13. mai 2009

Kõvad mehed ei tantsi

Kõvad mehed lõikavad küüsi hoopis taskunoaga. Šveitsi armee taskunoaga. Enne 2007. aasta detsembrit lõikasin ma oma küüsi Leatherman Micra-ga aga mingitel segastel asjaoludel õnnestus mul see kääridega varustatud pisike tööriist Pakri poolsaarele ära kaotada. Sellest ajast saadik kasutangi taskunoa teeneid selle peene protseduuri jaoks.
Ei tohiks just palju minuealisi mehi olla, kes taskunoaga oma küüsi lõikavad. Tean nii mõndagi, kes kasutab selleks otstarbeks lausa erilist maniküüri komplekti, enamik kasutavad aga mingite brutaalsete tangide või õblukeste kääride abi. Tangide suhtes on mul eriline vastumeel, sest neil on kombeks ära lõigatud küüsi kuhugi ei tea kuhu lennutada. Ajateenistuses olles võis seetõttu tihti oma voodi pealt võõraid küüsi leida. Ebameeldiv.

Eksole huvitav fakt minu elust?

1 kommentaar:

ulvi ütles ...

mina olen rahul