21. mai 2009

Sain jälle hakkama

Üks õppejõud oli ühe koduse töö raames mulle e-maili saatnud paari täiendava küsimusega, millele ma vastama pidin. Nagu ikka, tulevad Ülikooli mailid ülikooli e-postkasti aga nad on mul suunatud enda ühele isiklikule kontole edasi. Siuksele "vägeva" nimega meiliaadressile, mis kujutab endast ühte abordi liiki:). 5 aastat tagasi oli ta mu ainuke meiliaadress ja pole seni viitsinud ka mujale suunata neid ülikooli kirju.

Õppejõu kirjale otsustasin aga vastata läbi oma isikliku meilikonto. Ja kuna ma kasutan Gmaili teenust siis haldan ma ühe kontoga kahte meiliaadressi: nii seda pisut halva kõlaga kontot kui minu ees- ja perekonnanime sisaldavat kontot. Loomulikult tegin ma vaikimisi eelduse, et õpejõule saadetud kiri läheb teele ikka minu päris nime alt. Samas peale saatmist selgus, et ega ikka ei läinud küll. Nimelt läks ta selle konto alt teele, kuhu ta mulle algselt suunatud oli. Ehk siis selle halva nimega konto alt. Jessss. Ma loodan, et ma ei pea järeleksamile minema ja pärast selle õppejõu silmist kahtlaseid minu kohta kohut mõistavid pilke otsima, sest muul juhul ei kohta ma seda õppejõudu ilmselt mitte kunagi.

Ahjaa, nüüd muutsin ära, et mu meilid suunatakse ikka mu pärisnimega kontole ja kõik saadetavad mailid mu isiklikult kontolt lähevad vaikimisi teele kah AINULT mu pärisnimega konto alt. Uskumatu.

Kommentaare ei ole: