5. juuni 2010

elu värvid: punane

punane - eilse päeva kontekstis veri, tänase päeva puhul valu (miskipärast seostub värvidest valuga just punane)
EHK siis... no mul oli eile ju see paganama mannelgute eemaldamise operatsioon ja üks osa minust tahaks sellest kirjutada, sest mul on erikuradi hea meel, et vähemalt see osa asjast on üle elatud (et noh" I did it!"), aga teine osa minust lihtsalt tahaks halada, et kui irrrrmus see oli. ja siis on veel see point, et kuna ma rääkida ikka üldse praegu ei saa, siis on ilgelt hea ennast peaaegu et ükskõik, mis teemal kirja teel väljendada :P
ja nüüd mai teagi, mis teha, sest 1) uhkeldada pole midagi, sest ma sain kinnitust enda arvamusele, et ma olen ikka üks ilge wuss ja hädapätakas; 2) kes seda jälkuse kirjeldust ikka lugeda tahaks; 3) pea on mõtetest nii tühi, et mandliopp on suht ainuke asi, millest ma mingit sidusat juttu suudaks kirjutada...

jüjüldse.... ahmaitea....

2 kommentaari:

The Answer ütles ...

:/

The W ütles ...

jee, tehtud. nüüd jääb sulle soovida veel ainult taastumise kadalipu edukat läbimist.