29. aprill 2009

Ja saaga jätkub

No ma olen käesolevaks hetkeks selle aastanumbri sees ostnud natuke alla kümne pulga- ja topsijäätise, ning rahul olen ma nende kvaliteediga (maitse, suurus, hind, konsistents jne) olnud täpselt nullil korral. Maitse ja muud kvaliteedinäitajad saab valdavalt tootja süüks panna. Ent mingi osa kvaliteedi tagamisest jääb ka transporti korraldava asutuse ja poe enda õlule. Ma olen üsna kindel, et pildil olev jäätis ei tulnud sellisena külmhoonest välja. Kannata sai ta kas transpordi käigus või poes. Lisaks olematule esteetilisele väärtusele oli see jäätis ka korra ülesse sulanud, mis tähendas, et peale glasuuri olid maitseomadused jäädavalt sellest jäätisest kadunud ning kogu elamuse võiks üheselt kokku võtta analoogiaga, kus ma sisuliselt sõin ära pulga otsa pandud glasuuritud purustatud jää. Vägev. Uskumatult vägev, peaks mainima.

1 kommentaar:

The Answer ütles ...

how can you fail so much?