2. aprill 2009

Märk alkoholismist?

Juba peaaegu nädala aega seisab meie köögilaual üks lidrane ning avatama Martini. Iga jumala kord kui ma jälle kööki satun, siis ma paratamatult näen seda pudelit ning mu pead läbivad mõtted, et "gaad, ma tahaks seda praegu ära juua" või et "peaks mingi paar lonksu võtma, keegi nigunii tähele ei pane". Või siis silmitsen ma lihtsalt seda pudelit ihaleva pilguga kui ma parasjagu ootan, millal vesi keema läheb või makaronid valmis saavad.

Tühjad õllepurgid vedelevad kah oma toa laua peal juba mitu päeva. Ja toa nurgas maas tühjad 1.2 liitrised Rocki pudelid.

Pilti tegin kah.

EDIT: Viru Valge pudel on mul kah laua peal, aga sellel on ainult pisut põhjas. Nii 6 cl või midagi. Aga see on puht tehnilistel ja praktilistel kaalutlustel mul seal.

1 kommentaar:

The Answer ütles ...

päris hea kraam tuli sealt pudelist välja