6. mai 2010

Kus kingid on, ah?

Ah et mis kingid, küsid sa? Eks ikka sünnipäevakingid. Muide, kui sa pole veel aru saanud, siis see blogiasjandus on siis tänaseks päevaks täpselt 4 aastat kestnud juba. Ja suremise märke oluliselt ei ilmuta. Vindub teine küll vahepeal aga mis siis. Alustasime The Answeriga kahekesi, umbes niisama, sest õhtul polnud midagi teha ja tegimegi blogi lambist. Lambiblogi. Nüüd on meid rohkem ja selle üle on ainult hea meel. Aga mitte üleliia.

Ausalt öeldes ma ei teagi, miks keegi siia meist blogib, kui üldse. Aga vahel on päris hea vanu poste lugeda ja vaadata, mis huvitavat toimunud on ning ka veidike naeru kõkutada. Kuulsust ja feimi me selle blogiga siin igatahes ei jahi, nii et poste pingutama ei pea.

Kallis lambiõde printsess võttis vaevaks oma vabast ajast juba ammu korraldada ka küsitluse teemal, milline on lambiblogi parim postituse pealkiri, mille tulemused on ka tänaseks selgunud. Aitähh kõigile hääletajatele, mis sest, et teid marginaalne hulk oli. Ja aitähh muidugi ka printsessile. Samas tuleb printsessile endale palju õnne soovida, sest just tema oli see, kes võitis ka mainitud küsitluse oma postituse pealkirjaga "Minu esimene kommionu". Sohki ei olnud, ma loodan.

Aga mis seal ikka. Kel tahtmist ja jõuab, võib ennast tänase tähtpäeva puhul premeerida. The W ja printsess  juba premeerisid. Igatahes, 


Palju õnne, lambiblogi!!

5 kommentaari:

printsess ütles ...

Ma tänan, ma tänan õnnitluste eest. Ja muidugi annan üle omapoolsed õnnesoovid lambiblogile, meie virtuaalsele päevikule..või pigem sahtlile.

ehk siis tegelikult võiksime seda sündmust ju koos tähistada, aga kuna kõik on bizi-biid, siis nautigem muudmoodi seda päeva.

mmkei, kõik vist. partypartyparty.

nisanäpp ütles ...

jeesjees! mina kui kõige-noorem-kõige-lollim (aga see-eest viskan kiva kõige kaugemale???) üldse ei teadnudki, et sihuke sünnipäev eksisteerib... aga ma ka siis omalt poolt soovin Lambiblogile ja meile kõigile õnne :)
ja printsessile ka õnnesoovid ja kiidusõnad ühtlasi nii küsitluse läbiviimise kui võitmise eest!

hurrra-hurrrra-surra-murra!

PS: ma hakkasin just Lambiblogisse tulema, et avalikult oma õla närvivalu häbistada (et no äkki solvub ja läheb minema), aga Hr Vastus just hakkas sünnipäevast leelutama, nii et nüüd tagajärg on see, et tuli ilgelt pikk kommentaar, millega tuli kõik oluline ära öelda... Ei hakka siin ilusal päeval vingumispostitust enam tegema eksole :)

The Answer ütles ...

Õnnitlused Printsessile ja Lambiblogile.

Kahjuks olen ise osaliselt laiskuse, osaliselt vaimuvaesuse tõttu väga harva kirjutanud siia viimasel ajal. Samas on ikka tore lugeda uusi postitusi või vahest vanu sirvida.

Teeksin siinkohal ka ettepaneku laupäeva õhtul paar tunnikest(või rohkem) lambiblogi osanike ja lambiblogi sõpradega veeta mõnes Tartu lugematutest lokaalidest.

inb4 "Theanswer õpi kirjutama!"

Tarqi ütles ...

eks ma püüan ka midagi siia kirjutada oma vigases eesti keeles.

kas TheAnswer kutsub mind välja?

The Answer ütles ...

mitte ainult sind