5. oktoober 2006

"Minu esimene kommionu."

Tegevusaeg: 4. oktoober 2006.
Tegevuskoht: Tartu linn; buss nr. 16; (sihtkoht: Elvi (Maaülikooli) peatus.)
Tegelased:
Buss nr. 16
Printsess
Kommionu
Falcki-mees
Õhusõiduki Hooldaja

Proloog: Printsess tahab minna Bettonisse Õhusõiduki Hooldajale külla. Seepärast on ta istunud Vabaduse pst. peatuses bussi nr. 16. Palmihoone peatuses ronib bussi (ja muidugi Printsessi kõrvale) vanamees - Kommionu. Sõit läheb edasi.. kuni Kroonuaia peatuses tuleb bussi nr. 16 Falcki-mees...

Kommionu: "Näe, Kontrolör."

Vaikus Printsessi poolt. Falcki- mees kontrollib pileteid ja kuna Vabaduse pst. peatuses toimus bussivahetus, siis tekib hetkeks segadus, sest pileti mulgud ei klapi. Segadus lahendatud ja piletid kontrollitud, sõit jätkub. Enne Piiri peatust teeb Kommionu oma kergelt alkoholilehka levitava suu lahti:

Kommionu: "Ma võin tahapoole istuda. Ega ma teid ei sega."
Printsess: "Ei, te ei sega mind."
Kommionu: "Mis? Kui ma teid segan, siis ma võin tahapoole istuda."
Printsess: "Ei, te ei sega mind."
Kommionu: "Oi te olete ilus tütarlaps."
Printsess: "Aitäh."

Printsess vaatab aknast välja. Tundub aga, et Kommionu passib teda endiselt.

Kommionu: "Teil on väga ilusad silmad ja huuled."
Printsess: (juba veidrama häälega) "Eeee..Aitäh."
Kommionu: "Näe, mul on sulle kommi. Võta."

Kommionu ulatab Printsessile ananassikommi. Printsess võtab selle vastu..siiski kerge jälkusega, sest vanamees haiseb alkoholi järgi ning kui ta kunagi kauges nooruses isegi oli ilus, siis sellest pole tema näos küll jälgegi.
Printsess pistab kommi taskusse ja ootab juba, et Õhusõiduki Hooldaja ta päästaks.

Kommionu: "Vaadake mulle otsa."

Printsess mõtleb, et noh, olgu, muidu ei saagi temast lahti, ja vaatab.

Kommionu: "Teil on ikka väga ilusad silmad."
Printsess: "Aitäh."
Kommionu:"Ärge nüüd mu peale solvuge. Ega mina pole süüdi, et te nii ilus olete. Teie olete ise süüdi."

Printsess on vait ja vaatab aknast välja.

Kommionu: "Kui te mulle meeldite, siis te teistele meeldite kindlasti. Küll ma tean"

Vahepeal on buss nr. 16 jõudnud peatusesse Laululava.

Kommionu: "Ma lähen järgmises peatuses maha."
Printsess: "Mina ka."
Kommionu: "Kas te sõidate edasi?"
Printsess: "Ei, ma lähen järgmises peatuses maha."
Kommionu: "Ei tea kas ma teid kunagi veel näen?"
Printsess: "Kindlasti näete."
Kommionu: "Aga võibolla ma ei tunne teid ära."
Printsess: "Kindlasti tunnete."
Kommionu: "Arvate?"
Printsess: "Jah."
Kommionu: "Aga võibolla võiks kunagi väikse kohtamise teha."
Printsess: "Eee..kindlasti."
Kommionu: "Noh, ma olen teist vanem küll. Aga te meeldite mulle tõesti nii väga."

Buss jõuab Elvi (Maaülikooli) peatusesse ja Kommionu tõuseb püsti. Printsess hingab kergendatult ja üritab võimalikult kiiresti bussist väljuda ja üle tee saada, rikkudes sellega isegi liikluseeskirju. Kommionu üritab veel midagi Printsessile öelda aga Printsess juba jookseb Õhusõiduki Hooldaja juurde.

Märkus: Dialoogis võib esineda ebatäpsusi, sest kahjuks ei suutnud loo autor toimunud vestlust sõna-sõnalt meelde jätta.

3 kommentaari:

The W ütles ...

hahahaaa. keegi polegi siia ühtegi kommi teinud.

printsess ütles ...

ma tean. kedagi ei huvita, mis ma siia kirjutan järelikult.

The W ütles ...

pohhui. kedagi ei huvita, mida keegi meist siia kirjutab.

tähistame?