22. veebruar 2012

head asjad

vot need asjad on täna toredad olnud:

* hommikul ärgates nägin, kuidas päike ukse alt tuppa paistis (jüleüldse nii ilus ilm oli omiku!) ja vastasmaja akende peegeldusest jõudis päike minu toa akendesse ka!
* loengusse minnes kõndis minu ees üks naine, kes maas lebavat kommipaberit nähes selle üles korjas (vahet pole, kas ta tegi seda oma veendumuste või OCD tõttu - tegu oli ilus ja aus)
* loengust tulles ja õues telefoniga rääkides ei hakanudki ilma kinnasteta kätel kohe külm. Natuke läks ikka aega :)
* sain teel koju teada, et iga hetk võib alata elektrikatkestus, mis võib kesta kuni 2 tundi, aga jõudsin üsna napilt enne elektri kadumist ühe tähtsa (ja mitte just lühikese) meili saata
* söön praegu banaani ja see maitseb niiiiiiiiiiiiii hästi :)
* elekter tuligi juba tagasi!

2 kommentaari:

printsess ütles ...

minu tänane hea asi on vurr, mille ma eile tegin.
vurrr-vurrrrrr-vurrr.
klassika.

The W ütles ...

minu tänane hea asi oli, et sain maximast kuivatet põldube ostetud.
Vabariigi aastapäevaks keedan soolaube, näiteks.
hea asi selles mõttes, et maximas isegi oli ube.