28. veebruar 2012

Projektidest.

Aasta tagasi lõppes meie veebruarimaraton. Õnnestunud projekt.
Aasta tagasi lubasin ma ka kõik "Tõe ja õiguse" osad läbi lugeda.  Õnnestunud projekt.

Sellel aastal luban ma, et ma pühendan natuke aega Oskar Lutsule.
1. Sellepärast, et 1887-1953 on mu pealuu sees.
2. Sellepärast, et 125 aastat sünnist ja 100 aastat "Kevadest"
3. Sellepärast, et võiks.
4. Sellepärast, et tahan.
5. Ja miks mitte ka sellepärast, et Tartus on temanimeline raamatukogu.

"Kevade"
"Suvi"
"Tootsi pulm"
"Argipäev"
"Sügis"

siit ma tulen.

4 kommentaari:

The W ütles ...

isikliku kogemuse baasil tundub, et vaimsete tegevustega seotud projektid õnnestuvad oluliselt paremini kui füüsiliste tegevustega seotud. seda siis enda näitel ikka.

ja nagu ikka, siis võib juhtuda, et ka mina ühinen lennult sinu projektiga. ent ilma lubadusi andmata.

printsess ütles ...

ajah. peaks trenni tegema.

The W ütles ...

peab kurbusega tunnistama, et mina olen ajutiselt loobunud igasugusest trennimõttest.

nisanäpp ütles ...

njah. ma peaks kõike tegema. harima vaimu ja keha. uhh... kooli tõttu nagu seda esimest tuleb ikka ette, aga see va füüsiline.. no missa teed, kui keha ise vastu hakkab?!