17. september 2010

Ah mu pea, mu vaene haige pea, mitut talve veel sa vastu pead neid tuikeid?

Mu telefoni kaameral olen pannud vaikimisi White Balance seadeks Cloudy. Kas sellest võiks teha põhjapanevaid ja mitmetasandilisi järeldusi?

8 kommentaari:

printsess ütles ...

idülliline.

The Answer ütles ...

äkki see oli hoopis rektaalne verejooks?

nisanäpp ütles ...

võeh! võõras veri - võõras mure, loodetavasti?

The W ütles ...

veri on võõras, ent kes teab, võib-olla polnudki mure nii võõras.

nisanäpp ütles ...

hoidsid mingil tsikil juukseid kuni ta verd oksendas? :P

The W ütles ...

õnneks mitte. aga julge pakkumine igatahes.

printsess ütles ...

tõstku käsi, kes on verd oksendanud.

(mina ei tõsta)

nisanäpp ütles ...

ahjaa, tahtsin veel seda ka öelda, et postituse pealkiri viitab ühele heale laulule. kiitos, W, tänu sinule tuli mõte kõrva hellitada :)

ja ma ka pole verd oksendanud! wii!