6. september 2010

muutumismäng

tänases muutumismängus võtame ette noore nisanäpja Tartu korteridaami ja teeme tema näpud natuke mullaseks, et sündida saaks rohenäpp!

ehk siis, lugu järgmine: kui viimati maal käisin, siis ema käest sain muuhulgas ka basiilikuseemneid, mis juba mitu nädalat mul paberi sisse keeratuna oma aega on ootama pidanud. täna siis saabus hetk, kus ma töötamise vältimiseks meeleheitlikult igasugu pseudotegevusi välja mõtlesin ja lõpuks teisiti ei saanudki, kui kukkusin külvama. muld oli õnneks juba ostetud, nii et läks asjaks :)
prügikastikst kaevasin välja ühe tühja Merevaigu topsiku, surusin sinna mulda ja erilise hoole ja õrnusega puistasin sinna seemned pääle. natuke pudistasin veel mulda peale ja kastsin. ikka muudkui hoole ja õrnusega ja peaaegu et laulsin mõttes serenaade. kaas peale ja aknalauale ootama. ja ega ma siis ei saanud sellega piirduda: istutasin ka poest ostetud Grüne Fee lehtsalati (noh see, mida pisikeses potis müüakse) ümber. ja SELLEST ka ei piisanud: suskasin ühe mugulsibula ka veeklaasi, et äkki varsti saab leivale rohelist :)

iihihiii, nüüd ma olen nii elevil!!!! iga natukese aja tagant (loll, mis loll) käin oma tööd imetlemas ja ütlen seemnekestele, et nad ikka kenasti julgeksid idaneda :)

üüberplaan on poest veel miskeid maitsetaimi muretseda ja kasvama panna. kirsstomateid tahaks ka :)

edu mulle!

4 kommentaari:

The W ütles ...

oo. värsket basiilikut tahaks küll oma silmaga (pigem keelega siiski) kaeda. pidavat hoopis teine tera olema kui kuivatet.

nisanäpp ütles ...

on :) mul sügavkülmas on veel maalt toodud värsket basiilikut ;)

printsess ütles ...

varsti on midagi sellist?

http://www.sfgirlbybay.com/wp-content/uploads/2010/05/5p.jpg

nisanäpp ütles ...

vaau, see oleks äge küll! :)