15. september 2010

muutumismäng: teine vaatus

jupp aega on nüüd möödas sellest, kui ma basiilikut merevaigutopsi külvasin ja lehtsalati ümber istutasin. olin vahepeal paha ja unustasin kirjutada, kui numminummid olid esimesed idud, a need praegused väiksed spagetid on ka tegelt numminummid :) vaadake ise!

kommentaariks veel nii palju, et aeda on lisandunud murulauk, mille pidulik ümberistutamine leidis aset täna. ja muide, üks töökaaslane arvas heaks mulle miski toalille jupid sokutada, mille ka otsapidi mulda pistsin, nii et pöörane karussell "nisanäpust rohenäpuks" on hea hooga tiirlema hakanud. näis-näis....

4 kommentaari:

The Answer ütles ...

Valmistaja: Tere AS

The W ütles ...

nüüd on sul veel ainult stiilseid anumaid vaja, kus kõike seda jätkuvalt edasi kasvatada.

nisanäpp ütles ...

indeed... mul on praegu plaan, et ma näppan mingil hetkel töö juurest ühe hea tumesinise pikliku plastmasskasti ja panen sinna sisse igasugu asju, a kuna selle kasti põhja sees pole auke, siis mai tea...
a ega see kast ka väga stiilne vist pole. a pole vist hullu: mulle suvalised asjad sobivad ka :)

printsess ütles ...

vaata, nisanäpp, on olemas ka sünnipäevad. saad kinke nõuda. ;)