17. september 2010

have you SEEN this before?

uuh, i'm on fire! minu postitused ilmuvad siia üha tihemini.
aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
hoopis tahtsin avalikult rõõmustada, et käisin täna seenel (ja ma olen oma elus väga vähe seenel käinud, nii et jah, see oli eriline) ja saak oli hää, nagu arvata võis. veel erilisemaks teeb kogu asja see, et esimest korda korjasin kitsemampleid ja liivatatikuid ja esimest korda marineerisin seeni :) wii!!!! seenehunnik oli kokku tegelt nii suur, et osa marineerisin ja osa praadisin (või noh, ilma soola ja õlita kuuma panni peal kihutasin neist vee välja), et säilitada tavalises külmas ja sügavkülmas ka. ja oma aega ootab veel ports männiriisikaid! uuh, las ootavad homseni....

a üldiselt võib talv varsti tulla: väiksed varud juba moodustuvad :)


aa, ja väikse portsu pohli aitasin ka metsast välja. noh nii umbes keeksi jagu :P

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

Badger, badger, badger, badger. Mushroom, mushroom! Snake!

The W ütles ...

raisk. on põhjust veits kade olla. ma käisin viimati seenel võib-olla 10 aastat tagasi. sügaval metsas. varahommikul ja vanaisa rohelise nivaga.

printsess ütles ...

bäu. niii palju seeni. bäu.