1. september 2010

Head uut aastat, sõbrad!

Niisiis, käes on pepsember ja lastel on uued ninalid ja ninalites uued värvilised fbiiatsid. Palju õnne neile. Mul on aint uus märkmik, mille ostmine mulle ilgelt peavalu tegi, by the way, sest kontoritarvete poodides on ju kõik müügilolevad variandid KOOLImärkmikud, aga mina olen äge täiskasvanud mutt, kes siukestega mitte leppida ei saa. Ja mu uus märkmik on päris halb.
Aga see selleks.
Uuele õppeaastale on mul teatavad ootused ja plaane olen ka teinud ja ma nüüd loen siin mõned neist üles, et siis on pärast mingi koht, mille alusel (enese)süüdistusakt kokku klopsida, sest ega ootused-lootused-plaanid ju täide ei lähe. Päris nõmedalt pikk lause oli...

* magistritöö valmis saada (ja mitte lihtsalt töö, vaid ikka vastaval kõrgemat sorti tasemel töö)
* käia Hr Vastusele pinna peale, et temagi töö tehtud saaks kevadeks :P
* kirjutada lõputöö põhjal artikkel
* mõelda välja, mida ma doktorantuuris teeks
* mõelda välja, kas ma üldse lähen dokki
* minna teraapiasse (fuck spiders!!!)
* ühe teatud naisolevuse tahaks perse saata, aga siis ma ei saaks jupp aega laulda, nii et vist jääb ära. Või mai tea. Ta on perset väärt küll, a vist mitte minu oma. Mine's too cute.
* miskit tervisesporti peaks stabiilselt harrastama

rohkem ei tule praegusel varasel tunnil meelde...

Ja teie? On plaane või lihtsalt häid/halbu kavatsusi? Ja mis need olla võiks?

5 kommentaari:

printsess ütles ...

minu plaan on olla jätkuvalt lambiblogi mitteametlik vaime ema ning blogi elu edendamise eesmärgil teile kõigile pinda käia, et te siia ikka kirjutaksite.

The Answer ütles ...

* magistritöö valmis saada (ja mitte lihtsalt töö, vaid ikka vastaval kõrgemat sorti tasemel töö)
* käia Pr Nisanäpule pinna peale, et temagi töö tehtud saaks kevadeks :P
* kirjutada artikli põhjal lõputöö
* mõelda välja, kas ma üldse lähen dokki
* mõelda välja, mida ma doktorantuuris teeks

The W ütles ...

*kilone latikas kaldale tõmmata ja see nisanäpu ahju pista. näiteks.
*Tartu maratoniks valmistuda (keegi ei naera)
*kooli mitte tõsiselt võtta (ainus, millega ma ka ilmselt hakkama saan)

printsess ütles ...

Käskkiri.

Avaldan kiitus nisanäpule nn õige-blogipostituse-kirjutamise-kunsti valdamises. (s.o. esitab lugejatele suunatud küsimuse, ärgitades neid seega kommenteerima).

Lambiblogi mitteametlik vaimne ema.
(allkiri)

nisanäpp ütles ...

tänks! ma punastan heameelest :)
tegelt mul on täitsa piinlik, et mind võeti siia lambbi (lambisse ehk lambbi?) kenasti vastu ja mina va saamatu laisik olen kole vähe kirjutanud... a enamasti mul on lihtsalt nii mõttetud mõtted :D

ja Hr Vastus on nokupea, et minu teksti sedasi üle võttis :P
Ma isegi noriks, et viide on puudu (ja tegu ei olnud mitte refereerimise vaid tsiteerimisega!!!).

ja Hr KaksisVee: pista-pista! ja rispekt, et kooli tõsiselt ei võta. ma tahaks ka nii :)