4. oktoober 2010

Die Werbung.

Kas õnnestunud reklaam on see, et nähes Maxima ustel silti "hakkame vähem maksma," siis kummitab mind terve poeskäigu ja kodutee Maxima "tunnuslaul," või on õnnestunud reklaam hoopis see, et ma üldse Maximasse läksin?

7 kommentaari:

The Answer ütles ...

uhh...maxima

nisanäpp ütles ...

pigem kummitus minu arust, sest maximasse võib minna ka siis, kui ühtegi teist poodi pole (vahet pole kas siis üldse ei ole või ei ole nii lähedal nt).

The W ütles ...

der steckdose

kuigi nisanäpu komm jääb ka peale mitmendat lugemist segaseks.

KR ütles ...

Ma annan Sulle hea lingi.
http://ieska.wordpress.com/2010/04/20/gujundame-huue-prandi/

nisanäpp ütles ...

ajee! ai ruul, sest keegi ei saa minust aru, hõhõõ!
ehk siis seda tahtsin öelda, et mingisse poodi minemine ei tähenda, et sa sinna tahad minna. no näiteks ma käin vahest tartu poes, kui midagi hästi kiiresti on vaja, aga ega tartu pood seepärast head reklaami ju ei tee. sitt pood ju noh. et sinna poodi minek oleks hea reklaam siis, kui ma järgmine kord sinna hea meelega läheks, mitte lihtsat seepärast et pole muud võimalust.
kuram, mu flow ei ole eriti hää...
vot olengi siuke misteriöösne mutt, et ei saada aru :P

printsess ütles ...

Aga kui näiteks raplas on üksteise vahetus läheduses säästumarket, maxima, mahlamäe pood ja vist veel üks väike toidupoeke, siis millest sõltub meie valik? Kas eelnevast heast/halvast kogemusest, reklaamist, harjumusest või veel millestki?

nisanäpp ütles ...

äkki kõigist asjadest kokku... valikust ka kindlasti. et näiteks kui ma tean, et ma tahan ühte kindlat asja poest ja seda säästukas ei ole aga maximas on, siis ma lähen maximasse ja ilmselt ostan sealt poest siis muud asjad ka ära, sest mai viitsi sajas poes käia.
ja hinna-kvaliteedi suhtest sõltub. ja sellest, kas su mees on põhimõtteline maxima-vastane või ei. hint-hint.