23. oktoober 2010

villanäpp

nonii, tundub, et minu aknalauanduse projekt on üsna kehvas seisus: lehtsalat on krõpskuiv, mõned basiilikuvolaskid on veel elus, aga tegelevad AINULT varre venitamisega, murulauk õnneks on üsna elus ja tema küljest ma toidu sisse ikka jupikesi saan :)

niisugused kergeloomulised ebaõnnestumised nügivad mind uute ürgperenaiselike tegemiste suunas, nii et nüüd ma siis teatangi rõõmsalt, et olen umbes viimased viis tundi järjest kudunud. ja ei saanud veel valmis, pagan. teen endale nimelt salli asemel siukest kraed/toru, mida saab üle pea tõmmata. et noh mugav ja soe ja ei ole suurt kogust salli kuskil põues puntras. no ja nüüd avastasin, et äkki isegi jätkub lõngast, et teha ka müts. jee!
ähvardasin hr Vastust, et koon talle kampsuni. täitsa naljakas nali.

2 kommentaari:

printsess ütles ...

Jaa. Kudumine on äge. Ma siin plaanin pikemat aega juba villaste sokkide kudumist.
Ja The Answerit kujutan ma ette näiteks binaarkoodimustrilises kampsunis. ;) Või siis kassimustrilisest. Raske valik.

nisanäpp ütles ...

uu, a vai nott kiisupilt nullidest ja ühtedest :P
väljakutse missugune!