20. oktoober 2010

Lauamängu ralli

Tähelepanu! Tähelepanu!
Toimuda võib järgmine sündmus, kui The Answer mind persesse ei saada, et leiab aset Lauamängude ralli.

Võimalik toimumiskoht:
The Answeri juures

Kohustulikud külalised:
  • Tarqi
  • The Answer
  • Nisanäpp
  • The W

Väga oodatud külalised:
  • Printsess
  • Okse
  • Boss perega

Kavas olevad lauamängud:
Toimumisaeg:
Järgmine nädalavahetus!?

8 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

Pandeee-mi-aaaa, pann-deee-mi-i-i-aaaaaaaa!!!! (laulda viisil "Viimne reliikvia")

The W ütles ...

segi oled peast vä?

nisanäpp ütles ...

mina vä? või tarqi vä?

The W ütles ...

tarqi, loomulikult. nii palju mänge. ja veel see galaxy mäng, mis on nii raske.

Tarqi ütles ...

the W jaoks on male ka raske :)

nisanäpp ütles ...

a male ongi raske ju... female on kergem. (meeletu nali...)

ma veel tegelt ei tea, kas ma olen kõnealusel nädalavahetusel Tartus. võib olla, et hoopis Saaremaal välitöödel.

nisanäpp ütles ...

kuuulä, tarqi! mis päevani sa üldse meil oled? ma siin mõtlen oma logistikat ja nuputan, et kui ma jõuan siis-ja-siis, kas ma siis veel sind jõuan näha...

Tarqi ütles ...

tulen neljapäeva õhtul ja esmapäeval pean tagasi tööl olema