16. märts 2011

I'm your baby vol. 2

Kuna eelmisel korral võitsin ma 50 krooni, siis otsustasin, et mängin veel natuke lotot. Läksin siis R-kioskisse ja nõudsin piletit. Müüja vaatas mind väga kahtlustavalt ja küsis siis lõpuks, et kas ma olen ikka 16 täis. Oeh vol 2. Järgmisel korral peaks vist oma välimusega midagi peale hakkama. Investeerima meiki äkki. Või ma ei tea.

Lisaks sellele öeldi mulle täna jälle, et ma näen välja nagu Eda-Ines Etti. See teeb vist kokku 5 inimest nüüd. Kui seda, et mind 16-aastasega võrreldakse, võtan kerge solvanguna, siis Inese moodi võiks ju küll olla. Kuigi ma ei ole. Ines on minust vähemalt 6,5 korda ilusam. Ja ma ei näe ühtegi sarnasust. Aga ikkagi kompliment vist.

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

16-aastane Eda-Ines Etti, mida veel elult tahta?

Anonüümne ütles ...

Ära eputa!:))

nisanäpp ütles ...

minu arust ka!
naudi, naine! :)

PS: minu arust oled ka natuke E-I nägu