22. märts 2011

Kogujate koguja.

Kui ma väike olin, siis ma kogusin kleepse ja udukaid ja kommipabereid ja salvrätikuid ja klaaskuule ja kana- ja kukesulgi ja merekarpe ja loomadega postkaarte ja ja ja...
Nüüd ma ei kogu midagi.
Ma isegi ei tea miks.

Et lambiblogist ka vaimutoitu saaks, siis Hando Runneli luuletus:

Ja mõni elab, et elada

Jah, mõni kogub, et koguda.
Ja mõni elab, et elada.
Ja mõni elab, et koguda.
Ja mõni kogub, et elada.

7 kommentaari:

The W ütles ...

hullult diip oleks, kui ma ütleks, et ma kogun mälestusi. aga arvestades mu aina halvenevat mälu, siis ei tule sellest vist midagi välja.

ja mingeid asju koguda ei saa veel, sest muidu on liiga palju asju kolida jälle.

ja minuteada keegi meie kollektiivist tegi kunagi mingi väga humoorika nalja selle kohta, mida the w kogub. a'la suguhaigusi vms. aga jälle ei mäleta.

printsess ütles ...

kilosid. ehk lambiblogi huumorikuld vol 2

The W ütles ...

assakurat. oli jah.

nisanäpp ütles ...

irw
lollakad :D

printsess ütles ...

nojah. feil postitus.

nisanäpp ütles ...

nope. lihtsalt irvitasin selle kilode asja peale.
a mina kogusin ka kunagi udukaid! ja kommipabereid ka, ja nendega sai pärast poodi mängida :)
ja praegu kogun vinne. jess!

printsess ütles ...

aga mul on ka selline tunne, et ma kogun kilosid. väga paks tunne on hetkel. peab vähem sööma. :(