2. märts 2011

it begins again

Eelmise korra ebaõnnestumisest toibununa võtsin südame rindu(/rindadesse?) ja hakkasin uuesti aknalauandama. Möödunud nädalal tegelt juba tõin poest toidu sisse värsket basiilikut ja torkasin jäägid koos juurtepuntraga topsi sisse. Mulda ei pannudki. Olen hoopis kastnud vähehaaval pea iga päev ja ega pole kurta: juba mitmel korral olen lehti napsanud ja ikka elab teine :)
Tänane saak on jääsalat (frillice), mida ma veel toiduks polnudki jõudnud üldse kasutada. Muudkui aga kangutasin plastiktopsi juurte ümbert ära ja mulda. Esimese tagasilöögina muidugi pidin päeva jooksul nägema, kuidas see kräsune roheline mütakas järjest rohkem lötsi vajub. A eks need poesalatid (ja lõikelilled ka!) teinekord kipuvadki siuksed olema, et poes külmas seistes on meestel turgor kuubis, aga soojas (meil siin ju troopikakorter!) nagu vajuvad longu...
Aah vadever, tuleb, mis tuleb. Proovima ju peab. Ja et läbikukkumise mats ikka suurem oleks, kavatsen katsetada ka sidrunmelissi ja kirsstomatitega, voh!

PS: ma olen Eestimaale võlgu: valimata jäi! Kirusin, mis kirusin, aga lõppkokkuvõttes olin ikka loll, et ei suutnud esimese hooga valida ja siis äkki oli käes 2.märts ja kell oli 20.10 :(

2 kommentaari:

The Answer ütles ...

inb4 The W

The W ütles ...

katsu nüüd rahuneda, the a.