13. märts 2011

Ma tahan endale uut panni!

Sattusin segastel asjaoludel täna Tartu Zeppelini kaubanduskeskusesse, kus parasjagu algas Maximas moodsaks kampaania raames väike 'moeetendus', kus modellideks olid väikesed koolieelikud, teismelised ja ilmselt ka teiste vanusegruppide esindajad. Sõna Maxima kuuldes vaevalt meile kellelegi väga midagi kvaliteediga assotsieerub ning sama lugu oli ka selle moeetendusega. Lava oli minimaalselt tilluke, väga halvas asukohas, publiku olemasolu sisuliselt puudus ning modellikooli polnud modellidest ilmselt keegi läbinud. Kokkuvõttes oli üritus sedavõrd halb, et mul oli väga piinlik. Mitte enda üle, vaid selle üle, mis seal toimus. See, kas ka osalejatel piinlik oli, seda ma ei tea, sest üritasin sealt võimalikult kiirelt mööduda. Aga taaskord jäin mõttesse, et miks MINUL piinlik on. Asjade üle, mis mind ju üldse ei puuduta.

8 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

making a post related to its title - you're doing it wrong

The W ütles ...

a) mul kulus pealkirja välja mõtlemiseks umbes pool tundi.
b) tegelikult on see related, aga ma pole seda relationship'i siin avaldanud.

nisanäpp ütles ...

oskus asja huvitavaks teha- you has it.
ehk et nüüd tekkis küll põnevus, et kudakuda siis: pannid ja väiksed missid???

printsess ütles ...

väikesed pannid-mannid-missid-tissid.

The W ütles ...

tegelikult on ju asi väga lihtne. tahan endale uut panni ning lähen käin poodides ja vaatan kui palju maksavad.

printsess ütles ...

siis sa ei sattunud ju segastel asjaoludel Zeppelini.

The W ütles ...

kas tõesti väike kirjanduslik liialdus on nüüd nokkimist väärt?

printsess ütles ...

Ei, tegelikult ei ole. Ja tegelikult sain ma ka kohe aru pealkirja ja teksti seosest.