2. veebruar 2011

500 km

Jah, täna õhtul see juhtus, antud talvel sai suuskadel 500 km läbitud. Sellega peaks mingisugune vundament Tartu maratoniks laotud.
Lähtudes Pulleritsu klassifikatsioonist lähen rajale "hooajasportijana", sest üle kolme korra nädalas ma eriti trenni teha ei viitsi, andke mulle andeks.


Palju õnne mulle kõigi poolt!

EDIT:

Tarqi Tartu Maratoni osaleja kategooriad lõppaja järgi:
  • alla 3h: müstika
  • 3-4h: ulme
  • 4-5h: väga hea tulemus
  • 5-6h: hea tulemus
  • 6-7h: keskpärane tulemus
  • üle 7h: matk

5 kommentaari:

The W ütles ...

Ka isegi sai seda klassifitseerimist tollal loetud. Paraku pean ennast tagasihoidlikult pidupäevamaratonlaseks nimetama. Aga moraal on mul see-eest kõrge.

Pulleritsu priidu blogisse peab paraku teatava kriitikaga suhtuma. Sel mehel on liigagi palju veidraid issue'sid.

nisanäpp ütles ...

mul tekkis kohe küsimus: mis siis, kui lõpetatakse täpselt 4h ja 00,00 min? kas siis on tulemus "ulme" või "väga hea tulemus"? ma ise loodan, et premeerimise mõttes oleks tore mõelda, et see kuulub ikka sinna ulme kanti :)

printsess ütles ...

maratonist ja premeerimisest rääkides.. kui me lõpuks veebruarikuu blogimaratoni finišisse jõuame, siis peaks mingi PEO kohe korraldama.

Tarqi ütles ...

ma ei käi enam pidudel

printsess ütles ...

olgu.