12. veebruar 2011

Muljed Paralepa suusarajalt

Tere, kallis lambiblogija!

Kindlasti huvitab sind, mis muljeid olen kogunud Haapsalus, Paralepa suusaradadel.
Esiteks on mul tekkinud mitmeid küsimusi.
Miks on vaja käia jalutamas suusaraja peal? Milleks koos koeraga? Milleks kirvese päralt on vaja veel teha kepikõndi? Miks koera omanikud lasevad oma pudulojusel raja peale roojata? Miks, miks, miks on vaja sõtkuda pudruks klassika jälge?
Kahjuks ma nende küsimustele vastuseid ei tea :(

Seda ma küll mõistan, et rada pole mõtet masinaga üle ühe korra nädalas sisse lükata. Inimesi ju eriti ei käi. Tööpäeviti peale kella kuut õhtul olen ainuke rajal, kaevurilamp otsaees hõõgumas.

Hoolimata kõigest olen rajameistri(te)le väga tänulik, et selline rada on olemas.

Tänan tähelepanu eest, minu halale.


P.S. mul on 600 km suusatatud see aasta

P.S. 2 Paralepas sõitsin ükskord mingile spanjelile suuskadega otsa

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

Miks on üldse vaja suusatada?
ps. kirevase :D

The W ütles ...

nagu sa isegi kaudselt viitasid, siis sa oled ainuke, kes SUUSATAB. see on ka vastus. kes ei suusata, seda ei koti.

nisanäpp ütles ...

heh heh heh heh. spanjel. heh heh heh. loodetavasti sai see elukas (ja tema peremees ka) hea õppetunni.
ja raudselt oleks the spanjel ka rajale sittunud muidu!