8. veebruar 2011

Keedusink on üks suur skämm

Mõtlesin, et täna enne kossu teen kaks oma traditsioonilist sändvitši. Ehk siis rukkipala vahele mingi praetud lihaollus ja praemuna. Lihaolluseks oli eile ostetud mingi suvaline keedusink, mis poest ostes tundus suitsusingi välimusega aga noh, misiganes. Lõikasin neli viilu toekat sinki oma kulunud pannile, kus juba kuum õli ootamas oli. Paraku ilmnes tõsiasi, et vahet pole kui palju õli pannil on, sink jääb panni külge igal juhul kinni ning jätab sellega seoses ka panni külge mingi veidra moodustise, mis sealt lahti tulla kuidagi ei taha. Nagu mingi kuradi liim. Laskmata sellest pisikesest vahejuhtumist ennast häirida, lõin ka muna pannile särisema. Ent kuna liim sealt pannilt polnud kuhugi kadunud siis jäi ka muna lootusetult pannile kinni, mistõttu selle pannilt lahti kangutamisega kadus praemuna igasugune esteetiline ja kulinaarne väärtus. Nagu ka allolev pilt ilmekalt illustreerib. Ma tõesti ei tea, mis imekeemia seal singi sees on. Aga vähemalt on nüüd üle pika aja ka üks kokandussugemetaga post olemas. Hea seegi. 

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

IRW

nisanäpp ütles ...

hmm... kui see muna vedelsus (?) välja jätta, siis minu arust näeb täitsa isuäratav välja. a võibolla see on selle pärast, et ma olen natuke nagu munapede...

Anonüümne ütles ...

Nouuu ma ilastasin oma ekraani täis. a pmst saatke see öögiblogisse. see mille nimi on "köök on kodusõda", nad seal koguvad siukest kraami. Jutt oleks ka just nagu sealt.