16. veebruar 2011

krdi krt

Käisin just jalutuskäigul ja tahtsin oma saavutuse ka kaardile kanda ja kaardikese omakorda siia imetlemiseks riputada, aga kui ma Delfi Regio kaardirakenduse abil oma teekonda maha märkisin, siis esimese hooga tõmbasin ühe suure jõnksu valesse kohta ja kui ma siis teist korda valmis sain, kaotas see paganama DR mu ilusa punase jõnksulise joone ära. Või noh, ju ma ise olin loll. Igal juhul andsin alla ja pilti ei tule.
Saavutuseks siis 2 h ja 9 min kõndimist, läbitud teepikkus umbes 9,2 km, mis keskmiseks liikumiskiiruseks teeb 4,1 km/h, aga kui arvestada sinna sisse läinud poeskäiku, fooride taga seismist ja muid lühikesi seisakuid, siis see on suht ok aeg. Vist. Tartu maratonil sellega muidugi ilma ei teeks...
Ja oh imet: linna piiril on palju külmem võrreldes kesklinnaga. Koperdasin kursaõega Raadi poole ja kõndisime sõna otseses mõttes linna piiril (ERMi krundi piir ja Vahi tänav ntx) ja seal oli külmkülmkülm. Käsivarred ja käeseljad külmetasid ja uhh... Täis nuusatud taskurätikud muutusid taskus kiftideks jääkänatakeks, millega oleks võinud soovi korral kedagi edukalt ähvardada.

Täna peaks küll hea uni tulema.......

2 kommentaari:

The W ütles ...

järgmine kord laena härra vastuse imetelefoni, kus kepsuga su teekonda logida saab. äkki.

nisanäpp ütles ...

vai nott :)