7. veebruar 2011

V**** küll.

Terve õhtu oli meeles, et pean postituse tegema blogisse, käisin veel nisanäpul bussi vastas ja poes...siis mõtlesime, et vaatame vilmi (Due Date, soovitan väga) ja et peale seda teen postituse (mille sisust ei olnud mul veel aimugi). Film läbi sai siis sai sujuvalt voodipesu vahetatud hmabad pestud ja magama mindud (kell oli siis umbes 23:15). Kuna kaks eelnevat ööd on karmi poissmehe elu elatud (ühe öö võib puhtalt The W kaela ajada) ja alles kella kuue ajal hommikul magama mindud, siis uni väga ei tulnud. Ja siis muidugi järksu tuli meelde, et sai tehtud selline lubadus, et iga pühapäev üks postitus teha blogisse. Siin ma siis olen, alasti aruvti taga, monitori valguses ja palun vaimsetelt blogivanematelt andestust oma hilinemise eest. Nägin juba ka etteheiteid msni akendes aga äkki on veel lootust :)

Postituse sisu on nüüd muidugi väga originaalne ja sisutihe, tõenäoliselt parim mis ma veebruaris teen :/

Ahjaa, täna on Super Bowl Sunday.

2 kommentaari:

printsess ütles ...

no kui sa niimoodi öösel alasti arvuti taga oled ja postitust kirjutad, siis muidugi ma andestan. ;)

ja nii palju lauseid sinult pole ma näinud...julgen öelda, et isegi aastaid.

nisanäpp ütles ...

on tõesti palju lauseid! kui ma oleksin ema, siis mu põsed õhetaksid uhkusest! präägu on lihtsalt hea meel :)