13. veebruar 2011

Peab rohkem väljas käima...

...sest mul hakkab siin kodus istudes lihtsalt paha, kui naabrid süüa teevad. Üritan küll suu kaudu hingata, aga ei, kui inimene ikka on harjunud nina kaudu hingama ja suud kinni hoidma, siis selline tegevus pikalt ei kesta. Ja ma ei tee üldse nalja, tõesti on paha olla. Õh.

4 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

a miks paha? kas lõhn on halb või et just ilgelt hea, aga endal on kõht parasjagu hullult tühi? või lihtsalt et pealesurutud nuusutamine?

The W ütles ...

niipalju kui mina seal elasin, siis ainuke söögilõhn, mis korterisse imbus oli mingi sibulane praekartulite lõhn, mis päris kindlasti ei olnud söögiisu tekitav.

printsess ütles ...

sellist asja pole veel juhtunud, et miskit healõhnalist siiapoole seina imbuks.
tavaliselt on jah praaadimislõhnad. Praetud muna, praetud jumal-teab-mis. Vahelduseks ka raudselt mingid keedetud köögiviljad.
Ja veel praegugi, nii neli tundi hiljem pole see hais täielikult kadunud.

nisanäpp ütles ...

öäkk.. see on küll vastik...
ammuammu, kui ma veel väike olin, tuli maal ka esiku seinakapi kaudu alumiste naabrite kokkamislõhnu tuppa, a need olid pigem meeldivad. näiteks isetehtud kotlettide lõhn :)