15. veebruar 2011

kasutuid fakte jaanuarikuisest Cosmost

mulle seniteadmata põhjustel vedeleb mul töö juures laual Cosmo. for real: kust see siia tulnud on ja miks? igal juhul on selle sirvimine heaks põhjuseks, miks mitte tööd teha, nii et carpe diem ja ühendagem ebameeldiv vajalikuga.
sain teada järgmisi minu elu absoluutselt mittemuutvaid ja kasutuid asju:

* 33% eesti kosmo lugejatest andis endale kaaluteemalisi uusaastalubadusi (ei tea, kas "ma luban, et ma õpin tegema vahet kaalul ja massil" läheb ka siia kategooriasse?)
* Christina Aguilera ja Nicole Richie on sõbrannad
* 1% meestest tahab voodis kuulda loomalikke urinaid (aga miks mitte "loomulikke lurinaid"?)
* Spencer Pratti (WTF is he?) reitingud langevad
* 38% kosmonaute (ehk kosmo lugejaid) on toonud voodisse toitu (jees, mulle on voodisse hommikul võileipse toodud, wii!)
*51% kosmonaute on suudelnud naisega (keegi pole öelnud, et mehed seda testi teha ei või, nii et minu arust on sitasti esitatud küsimus)
* menstruaalanumad hoiavad sind kuivana
* 69% eesti kosmonaute võtaks endale abielludes mehe nime (kui me eeldame, et kõik kosmonaudid on naised, kas see protsent on siis kõrge? madal? ükskõikmisprotsent?)
* botox on 2020. aastaks välja surnud
* kõik Justin Timberlake'i (keelepedenduse rubriigist: appimaiteakassiintohibülakomakasutada) KÕIK pruudid polegi maailmakuulsad olnud
* pärast 16ndat annab ootamatu väljaminek skorpioni pangaarvele kõva paugu (fakk. otsustan horoskoopi mitte uskuda)

mhh. mõttetu postitus tuli. ma süüdistan selles asjaolu, et Cosmo on mõttetu. ma ise olen jätkuvalt kõige kenjaalsem, põnevam ja ilusaim ja üleültse kõige parim.

6 kommentaari:

The Answer ütles ...

menstruaalanumad???

Rents ütles ...

Kui häälduses on lõpus vokaal ja järgneb vokaal, siis ei tule. Timberlake'i viimasena häälduv täht on k, nii et kõik on superluks.

nisanäpp ütles ...

jess, siis nimetet ülakomaga läks tõesti hästi :)
ja theasnwer, guugelda "mooncup" ;)

printsess ütles ...

ma ei ole veel sellest toidu voodisse tassimisest aru saanud. väga ebamugav.

The Answer ütles ...

jesus

nisanäpp ütles ...

kus?