11. mai 2006

Asjad, mis The W'd ärritavad No.4

mind on juba väga ammu ärritanud asjaolu, et köögis on kraanidel nimi külma- ja kuumavee kraan. nahhui. kust otsast ta külma vee kraan on. tra selle kraani nimi peaks olema kusesoojase vee kraan. ma pean mingi kuradi kümme ämbritäit mingit kusesoojast vett niisama kraanist laskma ja alles siis on mul lootust saada tõesti külma vett, mida hea januga juua sobiks. eriti ärritav on siis, kui on jube janu ja veel eriti kaua võtab aega, et see külm vesi minuni jõuaks. krt, vaesed neegrilapsed kuskil Somaalias kannatavad nälja ja puhta joogivee puuduse käes. mina lasen siin ämbrite viisi puhast joogivett kraanikausist pohhuilt kanalisatsioni. kus on õiglus.
(mitte et ma nüüd väga hooliks sellest)(mitte et ma nüüd väga õnnelik eelmise väite üle oleks)

Kommentaare ei ole: