7. september 2006

Muljed The Answer'i, Ulvi, Eva ja Piia(?) soolaleiva peost

Tere,

Tahaksin kohe alustada vabandusega, nimelt ma ei ole siia nii kaua kirjutanud. Palun vabandust.
Mõtlesin algul, et räägiksin antud postituses mul just alanud uuest ainekursusest "Seemendus ja sigimisõpetus" kuid moraalsetel põhjustel ma seda siiski ei tee.

Seega ma jagaks muljeid teiega (armas lambiblogika lugeja) sellest eilsest peost.

Peo orienteeruv algus oli 20.00, kuid The Answer toonitas (mulle), et me võime ka varem tulla, mida me kahjuks küll teha ei saanud, arvestades meie tihedat ajagraafikut (eriti The W oma).

Õhtu tähtsündmused olid:
  • õlu ostmine Eedenist,
  • minu saabumine,
  • minu lahkumine,
  • ekskursioon korteris "Siin me elame",
  • The Answeri jutustus teemal "Miks mul on vill paremas pihus",
  • Martini segane pobin,
  • Tamuri (veel tugevat lihvimist) vajavad naljad,
  • Liviko metsamaasika napsu nuusutamine,
  • nelja tooliga (üheskoos) köögis kääksutamine,
  • "caveman'i haak"= The Answer'i liikumine vetsust vannituppa
  • mingi jaapani keelse hip-hop loo kuulamine.

Õhtu valupunktid olid
  • The Answeri eksimuslik käe liigutus, mille tõttu Bacardi rum + Coca Cola koks mulle selga sadas,
  • see et keegi viina ei võtnud,
  • lauale toodud küpsiste mitte ära söömine
  • Piia väike osalus kõiges selles möllus.

Õhtu vaieldamatu kulminatsioon
  • oli see, kui The Answer hindas oma võimeid alkohooli tarbimises üle ning väljutas oma mao sisu (suu kaudu) vetsupotti.

Meelde jäi ka Eva küsimus (mis umbes kõlas nõnda, vähemalt 5 korda): "miks te ainult köögis istute, liikuge ringi."

Seega selline ta oligi, tore.

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

öelge siis kohe, et kalev oli maani täis !

The W ütles ...

Piia ta nimi küll ei olnud. wtf?

The Answer ütles ...

njah..tarqi oli ise nii täis et kuulis nime valesti...et siis nimi on tal tegelikult Liis

The W ütles ...

wii. siis ma teadsin õigesti.

ja üldse, mida kuradit see pidi tähendama, et mul on väga tihe graafik. käi munni ahv, mul oli päev juba 10-st saadik vaba, pidin teie järgi ootama nahhui. idioot.

The Answer ütles ...

faktid ei ole kunagi Tarqi tugev külg olnud

printsess ütles ...

caveman's hook oli ikka kõige parem.

The Answer ütles ...

miks ma sellest midagi ei tea??

printsess ütles ...

sest meie olime köögis ja sina suundusid vetsust vannituppa. ;)

The Answer ütles ...

te olite nõmedalt kained ka

printsess ütles ...

äkääää.

The W ütles ...

kõik olete mökud, peale The Answeri. mina olin ikka kõige viimane, kes ära läks. kimp vusse.