28. märts 2008

Tolmused kõrvad.

no ma ei tea. mis mõttega ma üldse koristan, kui juba paari päeva pärast kõik kohad tolmu täis on ja tolmurullid mööda põrandat seiklevad? ah?

ja millegipärast olen ma viimasel ajal märkama hakanud, et vanadel meestel (nonii umbes 60+) on üüratult suured kõrvad.
ei tea küll millest selline iseärasus?
või oleme hoopis meie, uuem generatsioon, üks suur hulk väikeste kõrvadega värdjaid?

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas su pea ei olegi täis igasugu kasutut infot? inimese nina ja kõrvad kasvavad kogu elu... seega kui sa oled kõrvu 60+ aastat kasvatanud, siis peavadki nad päris suured olema... kujuta ette kui inimene elaks 200 aastaseks.. elevant muutuks kadedaks.

The W ütles ...

asi on selles, et peab IGA päev koristama. siis jõuab ükshetk kätte aeg kui kui enam tolmurulle ei teki nii tihti. aga kui seda korterit pole juba aastaid koristatud siis polegi paarist koristuskorrast midagi suurt loota.

printsess ütles ...

su jutt ei vasta absoluutselt tõele.

The W ütles ...

hmm. sõjaväe (kui ka laatsareti ja sanatooriumi) praktika näitab, et regulaarne igapäevane koristamine tagab selle, et sa ei näegi enam mustust ja tolmu enda ümber, sest see väike osa, mis tekkida jõuab ühe päevaga ei ole silmale eriti nähtav.

aga nagu ma ütlesin, seda korterit tuleb enne kuu aega iga päev väga põhjalikult koristada enne kui effekt tekib.

The Answer ütles ...

usun TheW-d, ta jõudis korralikult seda korterit seal ikka lagastada koos Tarqi ja Bossiga :D

printsess ütles ...

nojah, esiteks ma naersin The W jutu peale mitu minutit.
Teiseks, The W on küll viimane inimene kelle käest ma koristamise kohta nõu kuulda võtaks. Ma tahaks näha kuidas sina, The W IGA päev koristaksid. HAA. Inimene, kellel on täiesti ükskõik kus sita sees ta elab.

printsess ütles ...

Ja üleüldse, The W, sinu sõjaväe kohta käiv näide ei ole sobiv. Kohas, kus ühes toas elab umbes 10 "meest", ruumi sisutavad ainult kapid ja voodid, ning sind lihtsalt sunnitakse koristama, siis muidugi on see kerge. Pealegi pole teil sittagi tehagi seal. Sügad mune ja passid nädalaid kuskilt metsas ja laatsaretis ainult. Tsiviilis on siiski mingi elu. peab ise süüa tegema, koolis/tööl käima, õppima.
Ja sa ära tule mulle ütlema, et ma ei korista.

The W ütles ...

ma printessi jutu peale päris mitu minutit ei naernud, mõnedkümned sekundid küll.

esiteks mul väga ükskõik ei ole, mis sita sees ma elan. tihti häirib mustus ja segadus, iseasi on selles, kas ma ka midagi selle vastu ette viitsin võtta.
teiseks, kui mul oleks oma korter, päris oma pleiss, mis mu oma suva järgi nullist möbleeritud oleks, siis koristaks küll. sest olen aru saanud, et kui praktiliselt iga päev koristada, siis ei võta see pooltki nii palju aega kui nädalas korra koristamine.
kolmandaks, tegevusetus sõjaväes ei ole tavalisele reamehele mitte mingi motivaator lapi, mopi ja harja kätte võtmiseks.
neljandaks, tsiviilis pole kaugeltki mitte igalühel elu. ning isegi kui on, siis on edukalt tõestatud, et ka väga tiheda graafikuga inimesed leiavad kõigeks aega, k.a. ka koristamiseks.
viiendaks, mul on suhteliselt suva, kas sa koristad või mitte.
kuuendaks, mul on väga hea meel, et see koristuse teema on nii palju elavat vastukaja leidnud, eriti sinu poolt:)