30. november 2009

Parim loeng ever

Täna pidi mul olema loeng nimega "Valgusprojekti koostamine hoone fassaadile". Kestvus 3x45min. Algus 16:15.

Loengu sisu:
  • Loengu ajal saame tutvuda valgustite kataloogidega, mida kasutada oma iseseisvas valgusprojektis.
  • Küsimustele vastab ja nõu annab valgusspetsialist Magnar (Lambi Valgus) [nimed muudetud].

Siin kohal toon tähtsamad sündmused loengus kronoloogilises järjestuses.

16:05 - Kohale tuli mingi mees nimega Magnar, kuskilt valgusteid maaletoovast firmast. Toomase esimene teadaanne auditooriumile: "Ma räägin teile täna valgustitest, võtke igaüks kataloog, pärast mind jätkab teie põhiõppejõud."
16:15 Algab loeng. Magnar ütles, et saab olla vaid pool tundi, sest siis ta peab tööle tagasi minema.
16:16 Selgub et põhiõppejõud täna ei tule.
Magnar räägib loengul valgustitest, alustadest Edisoni elektripirnist, siis kompaktvalgustitest ja lõpuks dioodidest. Selgitab, et dioodvalgusti ja LED on samad asjad.
16:30 Saabuvad veel viimased hilinejad.
16:35 Küsimus tagareast: Mis vahe on dioodvalgustil ja LED'l?
16:37 Magnar ütleb:"Kolm minutit on veel aega, kas on veel küsimusi?"
16:38 Küsimus esireast:"Kuidas koostada valgusprojekti hoonele?"
Magnar: "Ei seda ma küll ei tea, ma olen müügimees, sellest oleks vist pidanud teile keegi teine rääkima."
16:40 Loeng lõppeb
16:44 Kõik inimesed on loengu ruumist lahkunud.

Niimoodi need vabaained EMÜ's toimivadki - kaoses.

2 kommentaari:

printsess ütles ...

kusjuures mitte ainult vabaained.....

Marti ütles ...

Nostalgia