5. september 2010

Kolm paksu sakslast

Tegelikult küll hoopis neli sakslast. Kaks suure kondiga ja kaks normaalse kehamassiindeksiga. Ja üks slovakk. Ning loomulikult mina - eestlane. Kurb on see muidugi, et järgneva jutuga pole sellel kõigel mitte mingit pistmist.

Nimelt esitan ma teile hoopis küsimuse, kallid lugejad. Mis loodusnähtuse sarnast häält teevad Ehituse ABC katuselt lendu tõusnud paarsada kajakat parkla kohal?
Kuna ma tegelikult ei usu, et keegi siia väga vastata viitsib ning ma ise ei viitsi kah oodata, siis ütlen teile kohe ära. Õige vastus on vihmasaju hääl. Kes nüüd hetkeks mõtlema jäi, et mis asja, siis täpsustuseks, et vihmasaju hääl tuleneb massiliselt kajakate persest välja lendava sita näol, mis plärts ja plärts vastu asfalti langeb. Niiet kallid kaaskodanikud, ettevaatust.

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

jesus

printsess ütles ...

ma tahaks sakslastest rohkem kuulda/lugeda. aitähhhh.

nisanäpp ütles ...

appi. ma ise mõtlesin midagi ulmelisemat (et äkki nende kisa või midagi), aga kui sitasadu siis sitasadu.