11. aprill 2011

Seosed.

Mulle ei mõju hästi need hetked, kui ma avastan, et ükski kirjutusvahend ei tööta hästi: pastakas ei tee ilusat joont, tintekas streigib, harilik pliiats on liiga terav või liiga nüri ja selle kõige tõttu tuleb käekiri halb, mis omakorda teeb tuju halvemaks ja ma ei taha enam edasi kirjutada ja suure tõenäosusega lendab paber prügikasti.
Teiste sõnadega: kirjutusvahendist oleneb nii mõndagi.

4 kommentaari:

The W ütles ...

see on sul mingi disorder raudselt.

nisanäpp ütles ...

ma hoopis küsiks, et mida sa põnevat üldse paberile kirjutad ka?
või joonistad hoopis?

printsess ütles ...

Ma kavatsesin oma loetud raamatute nimekirja uuesti kirjutada. Ja siis täiendada seda veel raamatutega, mida ma olen lugenud, aga mis nimekirjas pole. Ja siis veel oma to-be-read-nimekirja pikemaks kirjutada.

nisanäpp ütles ...

ägeee :)